Karbantartás
Az általunk telepített rendszerekre - de típustól függően a telepítési dokumentációk áttanulmányozása és a rendszer teljes átvizsgálása után a nem általunk szerelt rendszerekre is - vállaljuk azok időszakos karbantartását és javítását, melyre cégünkkel szerződés köthető.
Javaslatot teszünk arra, hogy a biztonságos és megbízható üzemeltetés érdekében milyen időszakokban történjen meg a felülvizsgálat. A rendszer tulajdonságaitól és a vonatkozó előírásoktól függően általában félévente, de bizonyos esetekben ettől eltérően évente vagy negyedévente szükséges ezt elvégezni. Ez egyrészt az ügyfél nyugalmát szolgálja, másrészt pedig a rendszer hosszú élettartamát is biztosítja. A tervszerű megelőző karbantartással számunkra csökken a rendkívüli meghibásodások száma, így tervezhetőbbé válik a munkavégzésünk.
Az esedékes karbantartásokat a szerződést kötött ügyfeleinknél nyilvántartjuk és az esedékességkor előzetes e-mail vagy telefonos időpont egyeztetés után végezzük el.
Karbantartáskor a gyártói, a tervezői és a jogszabályi előírások alapján történik a berendezések felülvizsgálata, elektronikus részek, csatlakozók átvizsgálása - szükség esetén tisztítása, elektronikus egységek műszeres tesztelése, beállítások ellenőrzése, valamint az egész rendszer komplett tesztelése és az ügyfél által kért beállítási változtatásokat is elvégezzük.
Természetesen akadhat probléma az üzemeltetéssel kapcsolatban a karbantartások közötti időszakokban is. Szerződéses ügyfeleink munkaidőn kívüli, éjjel-nappal hívható ügyeleti telefonszámunkon kapnak ilyenkor segítséget.
Munkatársunk amennyiben tud telefonon keresztül nyújt segítséget vagy helyszínre sietve oldja meg a problémát.
A karbantartási szerződéssel rendelkező ügyfeleinket kiemelten kezeljük, minden munkánál elsőbbséget élveznek és számukra a rendszereikben előforduló főbb alkatrészeket mindig raktáron tartjuk, így egy esetleges hiba esetén azt azonnal cseréljük.